Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition Patcher

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua yang masih sudi membaca di blog.Penjenayah Cyber. Gracias! Ok-ok, kali ini, saya nak kongsi dengan anda semua 1 patcher yang dibuat oleh saya sendiri. Patcher ini berfungsi untuk membuat software programming Visual Basic 2008 Express Edition menjadi registered! Sebenarnya, software ini berbayar, tetapi dengan menggunakan patcher ini, anda tak perlu risau untuk beli.

Mungkin dah ramai jumpa crack, patcher dan lain-lain di Google, tapi saya saja je nak uji kemahiran saya sikit dalam programming dengan berpandukan Google dan Youtube juga. Jadi, anda semua boleh tengok tampilan patcher tersebut dibawah:


Jika berminat untuk download tool patcher yang saya buat ini, anda bolehlah lihat link dibawah.

Link: http://www.mediafire.com/?fk3f5van84qj4qx |*Maaf, sizenya agak besar sikit. Tapi ia agak berguna!
Result virus total: https://www.virustotal.com/file/822d6a85fa7c3442ea96dbcb2e753f1f4dc30ae3662ac2d8d4adca3b305d4e83/analysis/1350464741/

No comments on "Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition Patcher"

Leave a Reply