Internet Download Manager 6.11 Beta

Assalamualaikum....
Today , aku nak bagi korang 1 Software iaitu 
Internet Download Manager 6.11 Beta..
Fungsi software nie untuk melajukan masa download korang...
Software nie memang ramai orang suke lar..
Tapi ramai yang pakai jenis lame punyer..
Hari nie , aku bagi yang baru plak..
Suke tak ?
Hahaha...
Tapi , Software nie kena Crack lar baru boleh pakai lama..
~Jangan Risau~
Kan aku ada bagi Tool hari tu dalam 1 Posted aku..
Korang boleh rujuk kat sini Posted aku hari tu..

Disini

Lepas daa paham cara nak guna 
IDM Cracker Tool tu , korang boleh lah download
Internet Download Manager 6.11 Beta nie yerk..
Link kat bawah nie..

Semoga Bermanfaat Untuk korang yerk..
Assalamualaikum...

No comments on "Internet Download Manager 6.11 Beta"

Leave a Reply